onsdag, augusti 16, 2006

Stor bokstav - en utdöende art?

Alltså - när jag skriver kommentarer hos någon annan publiceras de som om det vore "lollias" som skrivit. Men vad jag vet har jag aldrig någonsin skrivit "lollias"!
(Och för er som nu inte förstår vad jag menar; jag vill att det ska stå "Lollias". Med stor bokstav.)
För de flesta är det väl en skitsak, men jag blir lite syrak över att någon plingboll någonstans bestämt sig för att faktiskt ÄNDRA på mitt sätt att skriva - skitskalle! Jag vill inte heta sara eller ulla eller barbro heller!
Meningen med att jag själv väljer namn borde väl vara just att jag ska få välja? Eller? Har jag missuppfattat nåt?
(Jo, jag dubbelkollade. Jag har skrivit "Lollias" som användarnamn. Med stor bokstav.)

1 kommentar:

listoplisto sa...

stora bokstäver tar bara stor plats, bättre att spara utrymme med små ;-)

Och hörru... uppdatera nångång dårå! *hihi*