onsdag, december 03, 2008

Mjooosik, majstro!

Sitter och lyssnar igenom lite tonårsnostalgimusik... Run to the hills, Land of confusion, Love bites, Too late for love, Janie´s got a gun... Lägg till lite Twistade systrar, lite Kiss, lite Ozzy, Rainbow och Scorpions... inte helt fel så här på en onsdag.

Tänkte bara ge er ett bra julklappstips, åtminstone till er som har barn i omgivningen som ni tycker (borde) förtjänar en julklapp: ABC leksaker - kanonbra service, riktigt bra leksaker till många olika åldrar (kika t ex på badkarsdekalerna, båda mina älskar dem) och jämförbara priser. Om man ska handla leksaker på internet ska man börja där!
Har köpt min systersons julklapp där, och de slår in och skickar till andra änden av Sverige. Som sagt, kanonbra service!

Shoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppashoppa...

Jag hade tidigare alla mina julklappar färdiga i februari samma år, nu är jag inte ens klar med idélistan. USCH! Dock har vi t o m bytt till julgardiner i vardagsrummet (inte bara i köket), så vi utökar tomtedomänerna... :-)

6 kommentarer:

Corundum sa...

Ööh... Va? Tipset var vad exakt?

/jag.
ordensmakt.blogspot.com

Blue sa...

*skrattar*

Jag måste nog skriva under på Corundums fråga. Vart exakt har du handlat? ;o)

Jag har exakt tre julklappar klara. Och inget julpynt förutom en gran som ser ut som att ett rosa monster har kräkts upp.

Julångest anyone?

Corundum sa...

HAHA! Illamående rosa monster! Hohohihihaha! *andas* Åååh... Min fantasi skenar. :P

Lollias sa...

Lite här och lite där... det brukar alltid finnas samma fiffiga grejer att handla och man har mer fantasi! Dessutom pratar folk gärna om vad de skulle behöva EFTER julklappsutdelningen. Man har färskt i minne vad de vill ha eller behöver och reor är ju aldrig fel. :-)

Jag har åtgärdat tipset. Det skulle stå "ABC leksaker", men jag har förstås lyckats klanta till det. Inte helt ovanligt...

Anonym sa...

Jag måste erkänna, att inlägget blev lite lättare att begripa sig på, sen det kompletterats med en länk också :-) Handla julklappar via Internet är det bästa som finns; klicka lite här och var, sen är man klar. För att inte glömma prisjämförelserna man kan göra.

Mycket bra musik för övrigt, lite mer Queen bara, så hade mixen varit komplett ;-)

Lollias sa...

Det finns en del Queen-låtar åxå - förstås! Nostalgisamlingen är ju inte komplett utan. :-)