onsdag, mars 11, 2009

Tofflor

Mina arbetsskor är SLUT. Och med SLUT menar jag totalt havererade, sulan har gått av på mitten, tvärs över, och korken under innerfodret tittar fram nästan överallt.

Tänk nu om det funnes vettiga skotillverkare som kunde skicka upp följande skor för påsyn och utprovning - men nähä då. Sån tur ska vi inte ha. Bara Foppafrakten är på 300 pengar, och jag vill INTE betala 300 kr för att prova en sko som jag kanske inte vill ha. Och att affären ska betala 300 spänn för detsamma känns inte riktigt rimligt. Scholl kräver att affären tar hem ett helt ställ (med ca 100 skor) - inte klokt någonstans. Så tills dess att jag har ärende till Luleå eller annan större ort med bredare utbud än hemorten får dessa finnas blott på min önskelista...

Crocs Sassari


Scholl Whisper

3 kommentarer:

Anonym sa...

Crocsen såg sköna ut! Mina arbetsskor är förvisso inte helt slut, men de blev idag utsatta för såväl blod som galla, så de är..... mindre fräscha, om man säger så.

Blue sa...

Crocs...dessa Crocs...detta var dock en modell jag inte sett förut.

Crocs är "the dark side" och jag har gått över.

Men det bara trillar in nya modeller ;o)

Lollias sa...

Galla och blod hör inte till mina favorit-dekorationer, inte ens vad gäller skor... dem får du behålla, Robert! :-)
Jag har inte köpt några Crocs ännu - förhoppningsvis hittar jag någonstans att prova dem!