söndag, april 26, 2009

Återanvändning

...på låg nivå. Jag bläddrade igenom mina gamla inlägg och kom på den briljanta idén *skryt, skryyyyyt* att göra testerna igen - bara för att se om svaren blir desamma. Så här kommer en återanvändning från 16:e aug 2006.

"Eller kanske bara en fånig vilja att göra som världens coolaste brud Listoplisto ... - här kommer min lista;"

4 arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Renrummontör
2. Blomsterhandelsbiträde
3. Försäkringsmäklarassistent
4. Lärarvikarie
(bara för att ändra nåt här gör jag listan längre!
5. Måleributiksbiträde
6. Buskklippare
7. Spökskrivare
8. Föreningssamordnare/kulturfestivalsanordnare)


4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Mycket väsen för ingenting
2. Harry Potter-filmerna
3. Willow/Labyrinth, kunde inte välja
4. Sagan om ringen-trilogin
MEN - det behöver gå nåt år emellan!
(Här bytte jag ordning på 3:an och 4:an.)

4 städer jag har bott i:
1. Gällivare
2. Jokkmokk
3. Malmberget
4. Koskullskulle
(Hmmm... inte mycket att ändra på här.)

4 tv-serier jag gärna ser:
1. Medium
2. Ghost Whisperer
3. - - -
4. - - -
(Här tog jag faktiskt bort de två senare... jag ser ännu mer sällan på TV än tidigare.)

4 ställen jag vill åka till:
1. Australien
2. Manchu Pinchu
3. Indien
4. Nåt superbilligt land där jag kan känna mig superrik...

4 webbsidor jag besöker dagligen:
1. Griddler-sidan
2. Conceptis
3. http://www.santaclauswintergames.com/
4. Varken nr 2 eller 3 är dagligen besökta, men jag passar på att göra lite reklam... har ingen fjärde vad jag kommer på just nu.
(Och nr 2 bytte jag faktiskt ut!)

4 favoriträtter:
1. Chicken/Lamm tikka masala
2. Pappas grytor - mummmmmmmma!
3. Usch. Måste man verkligen gilla mat?
4. - - -

4 ställen där jag trivs:
1. Sängen
2. Datastolen
3. På stranden vid stugan
4. Med näsan i rabatterna

4 personer jag vill utmana att svara på enkäten:
Förra gången skrev jag ingen, men nu skriver jag Den som känner sig hågad.

Jahapp. Det var första. Ingen större skillnad. Trist. Då gör vi väl en till då. Bara därför.

Inga kommentarer: