söndag, maj 31, 2009

Å nu då?

Jahapp. Å vad ska vi skriva om nu då???
Barnen är i säng, maken sitter vid andra dumburken (eller första, vet inte vilken av burkarna som är dummast) och jag har en stund att fördriva...
Har hittat några gamla skisser på insändare (eller nåt) som skulle kunna komma till pass, men bara därför hittar jag inte igen dem just nu. Vet inte i vilken hög jag lade dem... SÅÅÅÅ bra ordning. Jepp. (inte)

Jag kan iofs berätta att jag klippt gräsmattan idag. Nyss. Mina fötter är GRÖNA. Jag kanske håller på att bli förvandlad till Hulken? Har t o m en serietidning som heter "Miss Hulk", så det finns feminin form och är sålunda inte helt omöjligt? Fast jag var inte ens nästan arg. Inte det minsta. Bara licklig. Barfota i gräsmattan med min lilla pluttgräsklippare (med låååååååååååååååååååååååång sladd), solen skiner och det är hyfsat varmt - kan det bli så mycket bättre?
Och så kan jag ju berätta att jag har påbörjat nedräkningen på jobbet... Bara 54 arbetsdagar kvar. Har tyvärr inte hört något om det sökta jobbet, men det är inte något som oroar mig ännu. :-) Det brukar lösa sig! :-D

Nog med dravlande. Jag hoppas att ni provat "Fill-a-pix" på Conceptis logic puzzles. Om inte tycker jag att ni ska göra det NU. När ni läst färdigt här.

Nå, vad väntar ni på? Nu har jag skrivit färdigt.


Nå!


SLUT.



:-)

2 kommentarer:

Norr sa...

Då du verkar verbalt stark så kanske det är Hulkens/Hulkans gener som som du verkar under :-).
Jag har för mig att du hade planer för din trädgård? Berätta! Det är väl inte speciellt mycket som går att göra ute i det "gröna" för det är väl oftast vitt, viserligen kan man väl ha vintergröna växter :-<.

Lollias sa...

Hörrrrrröduru! Det är inte vitt så vitt jag kan se! *grrrrr*
Snö från nov till april är inte oftast. SÅDESÅ!
Å bara för därför så tänker jag INTE skriva om min trädgård. Bafatt!
*surar*


Fast det är en rätt bra skriv-idé, så okäj då.
*mutter, mutter*