fredag, maj 02, 2008

De utlovade bilderna

Imorse kom jag faktiskt ihåg att jag skulle ta fram kameran... Med STOR reservation för kvaliteten på bilderna kommer här alltså hur det numera ser ut.
Det här är inte så mycket att orda om. Jag är nöjd med hur det ser ut, och vi passade på att måla om gardinstången också.

Tvättstället blev riktigt bra, vi bytte spegel (hade en utan ram) och kortade av tvättstället några cm för att få plats med alla garderoberna. Det innebar iofs merjobb, eftersom det gamla stället då inte funkade och maken fick bygga ett nytt. Men snyggt blev det!

Så till eländet... Så här mycket URFÅNIGT, äckelpäckel-dödutrymme blev det kvar. Jag vill inte ha några j-a skor i min klädgarderob! Hur f-n städar man där under? Men utrymmet duger inte till så mycket annat.


Så här har det sett ut före. Lägg till en stapel med banankartonger på ena sidag (förutom de som står ovanpå), en mörkt grönlaserad byrå (åtta lådor med klistermärksrester) och påsar, så förstår ni skillnaden ännu bättre. :-)

Jo. Jag kan öka ljuset. Vi har Photoshop. Men jag iddes faktiskt inte.

4 kommentarer:

listoplisto sa...

Ooooh, så fint det blev!!!! :-)

Lollias sa...

Jepp! Det tycker jag också. Så länge jag inte öppnar skåpdörrarna... :-)

Corundum sa...

Det blev ju jättesnyggt! Jag förstår din irritation, men slutresultatet var ju i alla fall bra. Snacka om skillnad från tidigare. :)

Och det där extrautrymmet längst ner... Tja...

Du kanske kan börja föda upp dvärghamstrar?

Äh, jag vet inte. Jag tycker ni ska vara nöjda i vilket fall som helst!

/Corundum
ordensmakt.blogspot.com

Lollias sa...

*garv* Hamstrar får det bli!
Vettuva? Det blidde lite lättare, för när jag nu öppnar dörren tänker jag "dvärghamster" - och det är ju kul ju!