onsdag, februari 11, 2009

Äsch då!

Eftersom Blue var TVUNGEN att sätta sånt här på mig, så är det väl bara att göra... (fast jag är inte så sur som jag kanske låter :-) )

1. Gå in i din bildmapp
Okej. Det kan ta en stund. Vilken av dem, förresten?

2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
Hmmm... hade inte sex mappar... då byter vi till lilla bärbara minnet istället. *väntar* Tänk att det ska ta sån tid att öppna en liten burk!
Där fanns det också bara TRE mappar - vad är det här? I bildmappen fanns det bara fem mappar. Beklagar, jag har ingen bildmapp med sex mappar!

3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den
Eeeh... Vad ska jag då göra... *tänker, ber om ursäkt över stanken*
Okej, här kommer sjätte bilden i sista (andra) mappen i Bildmappen i den här burken.

En av MÅÅÅÅÅÅÅNGA likadana (nästan) bilder på sönerna i juletid. Fast det är bara junioren som syns här.

4. Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen
Näpp.

5. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.
Nåmendåså. Är du nöjd nu, Blue, du har fått mig att måsta TÄNKA så här på en onsdagmorgon, INTE SNÄLLT! :-)

2 kommentarer:

Blue sa...

Jag ber om ursäkt...inte ;)

Jag har min bildmapp på en lös hårddisk, vilken inkluderade en promenad för att hämta den, koppla in den och leta.

Du bor väl inte så långt från Li, eftersom jag fick den från henne kan väl du gå och sparka på henne lite ;)

Men mycket mycket söt liten pepparkaka på bilden :o)

Lollias sa...

Okej, du är förlåten! :-) Och det fast du egentligen inte bad om ursäkt, det var rätt skickligt...

Jodå, jag ska åka till Li så fort som möjligt, men jag ska inte sparka på henne - det gör nog barnen nog mycket allaredan... *jätteflin*