fredag, februari 13, 2009

Jaha. Å varför i hela h-vete...

... kan jag inte följa de bloggar jag vill? Va? Va? Va? FFffffföntererå?
Jä... skit, jag lyckades lägga till både Blue och Corundum, men inte Xrob. Iofs misstänker jag starkt att det är nåt slags ondskefull "haha, du kan bara lägga till blogspot.com-adresser, inga andra. HA HA!"-grej, men jag skulle kanske även kunna tänka mig SBT... fast det senare är inte så värst aktuellt, faktiskt. Mycket roligare att tro att jag inte FÅR än att jag inte KAN. Sådeså.

Jag tänkte bara, apropå Xrobs inlägg om tatueringar, upplysa sajbärspäjs om att jag också har en tatuering. (Misstänker att jag skrivit om det tidigare, men IIIIDS inte kolla!) På min vänstra överarm ståtar en sköldpadda, som olikt den store A´Tuin seglar fram genom kosmos på ett inte allt för ansträngande sätt... tyvärr hade jag inte läst Pratchett när jag gjorde den, så det bidde en landsköldis. Den är en självbelöning för att jag klarade både teori och körkort på första försöket (vilket inte min äldre syster gjorde, trots att hon tillhörde en enklare-test-generation) - alltså ett eller två år sen... Vill nog egentligen inte räkna, men... Okej då, det är (37-19=) 18 år sen. *funderar INTE över att jag är två körkortsåldrar gammal*

Å nu vet ni det. Jaha. OCKKKK?

3 kommentarer:

Blue sa...

Jag hejjar på tatueringar. Vår generation gillar dom. Förutom mannen som egentligen borde varit född ungeför 1929 och tycker att tatueringar är för sjömän och kåkfarare.

Jag är sjöman och ibland far jag mellan olika kåkar.

Frågor på det?

;o)

PS: Det går att lägga till andra som inte är blogspot, det är bara att skriva länken i din lista manuellt :o)

Lollias sa...

Inga frågor om det, men när jag skriver in den lfkunbadfivjm-a länken säger en röd ruta ungefär "aja baja, inte en giltig nåt" vilket gör mig vansinnig... de övriga gick att skriva in, men inte den.

Bajs.

Anonym sa...

Har planer på att tatuera in en sköldpadda själv faktiskt, liknande detta lilla kludd: http://xrob.blogg.se/images/2008/skanna0010_1199896200_215291.jpg

Har du testat skriva in adressen till mitt RSS-flöde? http://xrob.blogg.se/index.rss