torsdag, november 16, 2006

Fikarast

...och snart ska jag hämta 5-åringen från dagis. Liten tuggar lyckligt och dreglande på mitt pekfinger och verkar tycka rätt bra om livet.
För alla er som behöver en bra kalender - http://www.dinstartsida.se/almanacka.asp
Äntligen en variant som både är överskådlig och hyfsat enkel samtidigt som den är detaljerad - man ser VAD man ska göra, inte bara ATT. För den som gillar att se hur många lediga dagar man har är den också perfekt. För den som inte gillar att se hur lite man faktiskt gör är den dock mindre lyckad... :-)
Har egentligen inte så mycket att säga, men eftersom jag faktiskt har RAST från jobbet, ska jag ju inte göra nåt som har med jobbet att göra. Alltså vara på jobbet, men inte jobba. (Var jag lite väl övertydlig nu?) Då är bloggandet inte helt fel! Man kan ju blogga varifrån som helst, vilket jag egentligen vetat hela tiden men ändå inte kommit på. Men den tanken föll tegelstensliknande över mig alldeles nyss. Det sa t o m "tjoff"! Ibland tar det lååååååååååååååååååång tid för mina tioöringar att röra på sig. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt...typ i förrgår satt jag och letade efter en bra kalender på nätet. TACK! :-)