onsdag, april 16, 2008

Skit-följetongen fortsätter!

Tyvärr blev det inte slutsvuret.

Det kom ett litet kuvert från IKEA idag...
Kuvertet skulle innehålla spröjs (7 delar), fästen (10 delar) och täcklock (4 st)...
Ni kan väl aldrig gissa?

- - -

Kuvertet innehöll 6 delar spröjs.


lkjasdåpji n0åu8 sfdaölkjvföoidsnvåpaifjn öbgkjwähbrtoiyerdfslmöxcuiopvcö-pjri6mh wb3hb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag äger inte nog fula ord för att beskriva känslan.

Jag ringer alltså till skitjävla skräp-IKEA IGEN.

Fortfarande ingen kompensation, men kvinnan jag pratade med den här gången hade ÅTMINSTONE vett att faktiskt be om ursäkt.
Det hjälper inte min garderob, och det trollar inte fram några spröjsfästen, men det gör, konstigt nog, skillnad. Jag är inte lika arg längre. Arg - ja, men inte lika arg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Senast jag var tvungen att ringa IKEA för att det saknades några skruvar, så hade de vett nog att skicka tre ggr så många skruvar som jag behövde.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lollias sa...

Ett andra engelska inlägg... Borttaget!
/Lo