söndag, februari 04, 2007

Härmapa!

Äsch. Än en gång faller jag till föga för vad andra gör... Iofs gäller det en av mina idoler, Listoplisto, men det känns föga tilltalande att jag inte kan hitta NÅT sånt här själv... Suck.

You Are An ENFJ

The Giver

You strive to maintain harmony in relationships, and usually succeed. Articulate and enthusiastic, you are good at making personal connections. Sometimes you idealize relationships too much - and end up being let down. You find the most energy and comfort in social situations ... where you shine.

You would make a good writer, human resources director, or psychologist.


Finns på http://www.blogthings.com/whatsyourpersonalitytypequiz/ om ni också vill vara härmapor...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där testet är en kortvariant av ett mycket mer omfattande test som heter Myers-Briggs.
Jag har gjort det "stora" testet en gång (via jobbet), och om jag inte minns fel så blev jag en ENFJ då... men på det här korttestet blev jag ISFJ.