måndag, januari 28, 2008

Inspirerad av Blue...

...kollade jag min födelsedag. Lite trist att få samma svar som Blue, men kul ändå:

"You're not good at any one thing, and that's the problem.
You're good at so much - you never know what to do.
Change is in your blood, and you don't stick to much for long.
You are destined for a life of travel and fun.

Your strength: Your likeability
Your weakness: You never feel satisfied
Your power color: Bright yellow
Your power symbol: Asterisk
Your power month: May"

Eftersom min make (liksom Blues sambo) fyller år i maj kan det ju räknas som lite fränt, men jag gillar inte gult så värst och är hyfsat nöjd för det mesta. Så nä.. den tror vi inte så värst på.

6 kommentarer:

Blue sa...

Vi kan väl bara enas om att vi är helt enastående människor som har män som fyller på samma dag och att vi är ganska lika.

(Mot min vilja erkänner jag att jag också äger ett gult plagg - men jag säger inte vad - för det är skämmigt)

:o)

Lollias sa...

*garv* Tro det eller ej - men jag har faktiskt ägt ett par rosa jeans! Än värre - jag använde dem en halv dag! Iäck! Till mitt försvar får tilläggas att det var 25 år sen...

Blue sa...

Du - jag hade ljusrosa jeans, ljusrosa pumps (och dessutom...haja våndan med att försöka hitta ett par ljusrosa pumps i storlek 42 på 80-talet), och cerise tröja med ljusrosa katt UNDER min konfirmationskåpa...jättegenomtänkt ;o)

Så jag vinner...

Har dessutom lovat vår kära Bloggeliblogg-Cecilia att skicka henne ett kort på hur jag såg ut på den tiden, men när vi ändå är inne på skämmiga kläder är det väl lika bra att jag försöker scanna kortet och göra ett inlägg av det.

Få bara en vision. 80-tal, jag skall ut. Har superkrulligt hår (Joey Tempest släng dig i väggen) som jag har fönat uppåner. Knallgrön jacka, svart sidenskjorta, blekta jeans med snusnäsdukslappar och cerise boots...den du med smör på - DÄR snackar vi skämmiga kläder...men jädrar vad snygg jag var då...kanske...möjligen ;o)

Detta finns dokumenterat!

Lollias sa...

*ASG*

*rullar omkring lite på golvet*

...


*skrattar fortfarande*

Blue sa...

Sluta skratta. Jag försöker ju skapa en modeblogg här så vi kan tjäna lite stålar :-p

Lollias sa...

*garv*
Det är som svårt att låta bli!
Du kan säkert tjäna en hacka eller en spade, men bara tanken på undertecknad som modeguru *asg* får mig att tappa andan... *flabbar en stund till*