måndag, januari 28, 2008

Listoplistos utmaning går vidare... Fast när jag skrivit färdigt inser jag att det är en ointressant lista. Nå, ni behöver inte läsa.

7 sanningar om mig

1. Jag har enormt svårt för korkade människor och tycker illa om egoister
2. Jag tycker fruktansvärt illa om att frysa (men bor, för att citera Listoplisto, där det är vinter sju månader om året)
3. Jag tycker inte om att äta - det är definitivt ett nödvändigt ONT.
4. Jag är intolerant mot intolerans
5. Jag avskyr nästan ingenting och undviker gärna "aldrig" och "alltid"
6. Jag är rädd för att bli bortglömd, att inte synas
7. Jag avskyr att vara en död fisk (som alltså följer strömmen) (och ändå är jag här, i bloggvärlden, följandes en utmaning... som så många andra...)

1 kommentar:

Blue sa...

Jag vill inte...jag funderade på det en stund, men insåg att jag skulle bli tvungen att ha självinsikt om jag skulle skriva en sådan lista.

Har ingen lust med självinsikt idag. Lever hellre i tron att jag är en fantastisk über-människa med noll konstiga sanningar.

:o)