måndag, januari 28, 2008

Textbyte

Kom på att jag skulle skriva den så som jag tycker att det borde ha stått för att ha stämt...

You're not good at any one thing, and that's the problem. (okej då, den stämmer.)
You're some what good at so much - you just don´t do it.
Change is in your blood, but you tend to stick to much for too long.
You are destined for a life of average.

Your strength: Your likeability
Your weakness: You don´t do"
Resten var liksom ointressant. De kunde väl ha valt nåt kul, som
"Your power clothes: High heels and jeans
Your power tool: hammer
Your power word: (kommer inte på nåt, men säger "Bajs!" en hel del...)
Och power colour fick ju gärna vara blått eller grönt, eftersom det skulle funka med min garderog. Fast jag kom på att jag faktiskt äger en mildgul tröja.

1 kommentar:

Blue sa...

*skrattar*

Gult är fult...

Men lite kul att vi fick samma. Mycket stämde, men det...precis som ett horoskop i kvällstidningen skall stämma på en tolftedel av världens befolkning.

Då kan man alltid hitta korn av sanning ;o)