söndag, juni 17, 2007

Ännu en härm-test

Ibland blir jag rejält sur på mig själv. Jag anser mig själv vara en icke död fisk, och sålunda inte följande med strömmen. Men vad gör jag? Jo, så fort mina blogg-idoler gjort nåt spännande test så måste jag ju härmas... '

Urk.


[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[ ] Jag har smygit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel.
[x] Jag har struntat i ett prov.
[x] Jag har druckit alkohol.
[x] Jag dricker mig berusad mer än 5 gånger per år. Fast det beror på hur man räknar. Jag har inte druckit alkohol på över två år fram till pingsthelgen. Å för sex år sen var det ett uppehåll på ungefär lika länge. Hur räknar man sånt?
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[ ] Jag har blivit diagnoserad med depression. Nix, men däremot räknas jag som sprutfobisk.
[ ] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.
[x] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang. Är det nåt som räknas som vanligt...???
[x] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[ ] Jag ser på nyheterna.
[ ] Jag dödar inte insekter.
[x] Jag svär ofta.
[ ] Jag sjunger i duschen.
[ ] Jag är en morgonperson. Jag är både-och, fast åt alla håll. Nu är klockan 01:43, och jag kliver gladeligen upp 06:00 för att gå till jobbet.
[ ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[ ] Jag är bra på att baka. Räknas maränger? Det är det enda jag bakar...
[ ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[ ] Jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan.
[x] Jag vet hur man skjuter. Jo, rent teoretiskt vet jag det. Och jag har testat pilbåge nångång...
[ ] Jag är kär i kärleken. Urrrrrrrrrrrrrrrrrk
[ ] Jag skrattar åt mina egna skämt. (är något kul så är det kul, oavsett källa)
[ ] Jag äter snabbmat varje vecka. (huuu...)
[x] Jag är bra på matematik.
[x] Jag tror på spöken.
[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet. Om jag vet att det finns någon insekt öht ser jag till att den är död innan jag ens försöker sova.
[x] Jag är väldigt kittlig.
[ ] Jag älskar mörk choklad. VIT ska det ju va, ju!
[ ] Jag är bra på att minnas ansikten. Jaha. Vad menas med det då? Jo, jag minns ansikten, men inte varifrån eller i vilken situation.
[ ] Jag är bra på att minnas namn. Totalt värdelös!
[ ] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv. Bli äldre, förslagsvis.*S*

Inga kommentarer: