tisdag, juli 03, 2007

*garv*

Your Personality Is

Guardian (SJ)


You are sensible, down to earth, and goal oriented.
Bottom line, you are good at playing by the rules.
Ok, so far so good. Inget att anmärka på, även om jag inte håller med rakt av.

You tend to be dominant - and you are a natural leader.
You are interested in rules and order. Morals are important to you.
Jag gillar ordning och reda, och följer gärna regler. Men moral är ju livsviktigt, ju!

A hard worker, you give your all at whatever you do.
You're very serious, and people often tell you to lighten up.
Eeeeh... näe. Snarare tvärt om.

In love, you tend to take things carefully and slowly.
*garv* Nä. Definitivt inte. Här och nu eller låt bli. Pang, tjong, attack!

At work, you are suited to almost any career - but you excel in leadership positions.
Ingen aning. Förhoppningsvis?

With others, you tend to be polite and formal.
Oj, nääää... *garvar mera* Alltså, om jag skulle kunna hålla mig allvarlig och seriös nog länge för att hinna uppfattas som artig och formell vore jag rätt lycklig. Skrattar gärna. Och ofta. (Livet blir roligare då.)

As far as looks go, you are traditionally attractive. You take good care of yourself.
*asgarv* JOoooooOOOO vissssst! Sure, baby! Om jag kommer ihåg att borsta håret innan jag går hemifrån är det bra, mina fingernaglar har inte filats på minst 15 år (sån där liten avbitare funkar hur bra som helst) och jag går till frissan kanske en gång vartannat år. Eller nåt.

On weekends, you tend to like to do organized activities. In fact, you often organize them!

Den sista stämde dock. Jag har en förmåga att ta på mig en massa jobb, och har svårt att "bara vara" när jag är på nåt. Vid vårt bröllop var jag inte in i köket alls under hela kvällen, och det är HIMLA STORT för att vara jag.
Ett gott skratt förlänger livet, så nu lever jag en stund till. :-)

Inga kommentarer: