måndag, juli 30, 2007

Lollias och Liemannen

Jojo. "Another one bites the dust."
Jag läser blogg efter annan om hur en viss filmsnubbe lagt skosnörena på hyllan, och jag måste erkänna att jag inte kunde brytt mig mindre.

Vad som retar mig är att denne grådvärg kommer att sopa Povel Ramels nedlagda penna under mattan. Povel Ramel, som faktiskt GJORT SKILLNAD, som faktiskt TILLFÖRT något, borde inte försvinna ut i tomma intet bara för att "mister märkvärdig" sparkat i samma tunna ungefär samtidigt!

Kejsarens nya kläder borde få stanna i garderoben där de hör hemma. Povel Ramel kommer att lämna efter sig ett ordets tystnad. Samma gällde Tage Danielsson. Dessa två herrar, i var sin kategori, är och var oslagna mästare på ord.

Sådana borde inte få passera obemärkt. Det borde gubben beige.

Inga kommentarer: