onsdag, maj 30, 2007

Sommarlov

Jodå, jag har sommarlov i år. Inte för att jag pluggar utan för att jag ska vara mammahemma. Vi har delat på dagarna, jag börjar 07:00 (men är oftast där redan 06:30 eftersom jag inte behöver ta hand om någon annan än mig själv på morgonen) och slutar 11:00 och min man har jobbat mellan 11:30 och 15:30. Från och med fredag har jag föräldrapenning på heltid HELA juni och HELA juli... Perfekt! Då slipper 6-åringen vara på jourdagis och vi kan polymasa med vad vi då kan tänkas hitta på - som att vara i Luleå och shoppa... :-) ...och åka till Kirrrrruna... Vi ska bara få ordning på bilen först.
Hurra för sommar!

2 kommentarer:

Blue sa...

Huvva så otäckt.

Precis när jag skriver ett inlägg och undrar vart du har tagit vägen för att sedan uppdatera sidan så har du varit där och "inlagt"

*rädd*

Lollias sa...

*tihi*