lördag, mars 31, 2007

Jag har tråkigt att göra

Lillskrutten sover i famnen, och jag är alltså rätt strandsatt där jag är. Tack och lov är detta vid datorn! Kunde vara sämre, med andra ord. Det innebär LÄSALÄSALÄSALÄSA vad andra skriver om, och xrob har fångat mitt intresse. Alltså kommer ännu ett kapitel i "härma xrob"-boken:

Your Theme Song is "Oops I Did It Again" by Britney Spears

"It might seem like a crush
But it doesn't mean that I'm serious"
Heartbreaker, superflirt, player... you've been called all of those. You're not that innocent, and you know that you have a super sexy vibe!


Oj. Supersexy... njä. Knappast. Komplimanger på krogen har jag fått någon gång emellanåt, men sexig... nä. När mina pojkvänner genom åren beskrivit mig har det varit med synonymer till "charmig" och möjligen "snygg", men sexig har inte funnits med.
Sen blir jag lite sur när det ska svaras på sånt här, då det jag tycker sällan finns med som alternativ. Jag menar, på frågan "How would you best summarize your last relationship?" skulle mitt svar bli tråkigt, intetsägande och totalt meningslöst. Men det alternativet finns inte med, inte ens nästan!
Ändå kan jag inte låta bli dessa larvrutor, det är rätt kul när de tycks stämma med min bild av mig själv...
Och bortsett från "sexy"-biten är "Oooops! I did it again!" en rätt träffande skytt-beskrivning...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha :-P Skulle vilja läsa hela "härma xrob"-boken när den är färdigskriven ;-)