lördag, mars 31, 2007

...å ytterligare en...

Listan från xrob, fast utbyggd med lite andra punkter.

Något som du...

stör dig på hos folk - pessimism!
älskar när folk gör - gillar mig! :-)

alltid brukar säga - Det löser sig...
undviker att säga - Alltid, aldrig, personangrepp i diskussioner

är beroende av - familjen och datorn
totalt kan vara utan - personangrepp i diskussioner

blir skitsur av - Felriktad kritik. För att förklara vad jag menar kommer här ett enkelt exempel:
- Varför har du slängt skräpet på golvet?
1) jag har inte slängt skräp.
2) jag har inte slängt nåt på golvet öht.
3) jag har inte varit inne i det rummet öht.
Alltså är skiten fel. Hur man än vrider på det är det fel så det stänker om det.
Och sånt driver mig till vansinne!
blir asglad av - att sönerna är glada, och när folk får "vad de förtjänar" (jo, åt båda hållen)

hatar att göra - laga mat!
älskar att göra - (cencurerat!)

har för mycket av - kort stubin
har för lite av - tålamod

alltid får beröm för - mina omgjorda sångtexter (t ex när folk fyller år)
alltid få skiten för - att jag glömmer bort så mycket...

absolut inte äter - tunga, oavsett djur!
anser sätter guldkant på mattillvaron - EH:s klimppalt!

spelar på - mina stämband och pianot emellanåt
skulle vilja kunna spela på - saxofon. Eller trummor. Gärna piano, så där på riktigt.

skulle kunna ha som tatuering - en blomma runt sköldisen jag har på axeln
absolut inte skulle smycka kroppen med - könsorganspiercing! (AJ!)

absolut inte skulle göra - sälja mina barn
normalt skulle vägra göra, men absolut skulle göra om du fick en miljon för det - kommer inte på nåt, eller för mycket för att iddas skriva allt
gör varje dag - pussar på mina barn och på min make
aldrig skulle göra en gång till - vara tonåring
definitivt skulle göra igen - gifta mig (med samma man, förstås!)

Inga kommentarer: