fredag, mars 30, 2007

Klagolåt

Varför har jag inte vett att göra enkelt?
Exempel 1: jag väljer e-postadress via hotmail. 14 bokstäver (plus @hotmail.com). Vet ni hur lång tid det tar att skriva 14 bokstäver? Jag menar, jag hade ju kunnat använda tre, men näe.
Exempel 2: jag väljer telia-adress. Tror ni jag lärde mig nåt? Nix. Ökar på istället, till 16 tecken...
Exempel 3: lösenord brukar ligga på typ 5-6 tecken. Hur många tror ni jag har? Mååånga... Suck.
Så när jag ÄNTLIGEN kommer på nåt att skriva om för att bota skrivklådan i fingrarna tar det en evighet innan jag kommit till new blog-rutan. Å då har jag alltsom oftast hunnit glömma vad det var som var så intelligent att det förtjänade en plats i etern.
Bääääääääääääääääää

2 kommentarer:

Anonym sa...

It's called "hög ålder" my dear ;-)

Lollias sa...

*garv* jojo, det är väl så...