torsdag, september 18, 2008

Trött

"I am soooo tired (so tired)"... Jag hoppas alla hörde Ozzys röst. Jag känner mig verkligen så som jag tror att han kände sig precis när han skrev just den meningen. (Fast jag minns inte resten av texten, så det är bara just den meningen som avses.)
Tänk att en helg kan ställa till det så pass! Å nu till helgen blir det dessutom alkoholförtäring och sent hos en kompis... Kan inte sluta bra.

Var är vilohemmen när man behöver dem?

"Bamse och Lille Skutt hoppa ut i skogen... "
" ...Skalman han är tlött! ...tlöööött..."

4 kommentarer:

Corundum sa...

Tja, refrängen går

I’m so tired, so tired,
Sick and tired of it all,
I’m so tired, sick and tired,
I’m so tired, sick and tired of it all, yeah.


Väldigt avancerat, inte sant? :P Nå, förstår verkligen vad du menar i alla fall.

Och klaga inte på att du ska och ha roligt hos en vän! Mina kompisar är bortresta eller jobbar allihopa den här helgen, så jag har inget kul att hitta på - tråkigt! Avundas dig.

Åh... "Bamsesaga", fasen vad bra den är! Klassiker. :)

Ha en bra helg!

/Corundum
ordensmakt.blogspot.com

listoplisto sa...

Åh, åh, ska du dricka sprit??? I am aaaaaaaavis (so avis).

*S*

Lollias sa...

Nånääää... egentligen är det roligt att smita iväg och bara fnittra en hel kväll (vilket vi gjorde, har träningsvärk i magen och i kinderna!) men när man är såååå trött är det inte så lockande att vara vaken. Länge. Kom hem vid tvåtiden...

Jag är sååå seeeg (så seg)...

Corundum sa...

Lollia: Som du säger, det är roligt att bara umgås med sina vänner... Läs mitt nya blogginlägg! :)

Tvåtiden är väl inte så farligt förresten? Du kom iaf hem överhuvudtaget. :P

Godmorgon!

/jag.
ordensmakt.blogspot.com