söndag, september 07, 2008

Nominering...

Okäjrå! Men bara för att det är just ni, Blue (som alltså nominerade mig på riktigt) och Listoplisto (som åtminstone låtsas som att hon skulle ha nominerat mig), barasånivet. Och JO, jag har tagit det som en fantastisk komplimang!


Så till det där att nominera - här är min lista på bästa bloggarna!

1. Listoplisto
2. Blue
3. xrob
4. Corundum

Det bidde inte fler än så. Jag läser kvalitativt, inte kvantitativt. :-D

Ni som blir nominerade skall i er tur utse era sju favoritbloggar.
1. De nominerade kopierar bilden och lägger på sin blogg.
2. Länka till personen du fick nomineringen av
3. Nominera 7 bloggar
4. Länka till de bloggar du nominerat
5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade.


Jo, jag kan läsa innantill. Det står 7. Och sju. Men jag vill inte nominera fler.

Å jag ska, bara för att tillfredsställa min nya kamera, göra ett inlägg till! Idag! (kors i taket...)

3 kommentarer:

Corundum sa...

Tack så jättemycket! Och välkommen tillbaka, jag har saknat dig! :)

/jag.
ordensmakt.blogspot.com

Blue sa...

Jag niger och tackar och svimmar vid tanken på att du har gjort två inlägg på samma dag.

Hur mycket krävs för att få tillbaka dig till datorn igen...då snackar vi inte små pikar längre va?

;o)

Lollias sa...

*ASG*