måndag, september 08, 2008

Utmanad...

Hittade en liten kommentar av Listoplisto... Måste väl göra nåt åt den också innan jag slutar.

*Din senaste insikt/aha-upplevelse
Jag MÅSTE inte.

* Din senaste observation av saker eller återkommande mönster (som att du tycks stöta på ett visst namn hela tiden eller se en viss typ av saker - ex fågelfjädrar på de mest underliga ställen - eller för tredje dagen i rad får tipset om ett visst ställe av vitt skilda människor o s v)
Ännu en bekräftelse på att världen är liten. Man möter människor på konstigaste ställena...

* Din senaste starka dröm som du inte kan sluta tänka på/glömma
Att jag hänger någonstans HÖGT uppe med lilla sonen i famnen. Självklart håller jag på att tappa eller tappar honom. Slutar inte fastän jag vaknar. Ingen idé att försöka somna om. (Hade samma med den äldre också, fast inte lika länge.)

Jag skickar INTE utmaningen vidare!

Inga kommentarer: